Employee Experience Hackathon / האקאתון חווית עובד

Employee Experience Hackathon / האקאתון חוויית עובד /  Work Hard Play Hard

Design Thinking / מחוברות / חדשנות בניהול אנשים / מנטורים / ארגוני העתיד / עובדים מאושרים

צור קשר
  • האקאתון חווית עובד

בשנת 2016 לראשונה, חברת סיסקו השתמשה במודל ההאקאתון הטכנולוגי לנושא שאינו טכנולוגי - "חוויית עובד" במטרה לשפר את חווית העובדים בארגון ולהכין אותו לעתיד.

בשנת 2018 ולראשונה בישראל, הובלנו האקאתון בתחום חוויית עובד עבור חברת Ernest & Young
פרטים כאן: https://www.facebook.com/mali.alcobi/posts/10156473895254306

  • מה זה האקאתון?

במקור האקאתון הוא אירוע מעולם הטכנולוגיה שבו מתכנסים מתכנתים ואנשי מוצר למרתון חשיבה ויצירה הנמשך בדרך כלל בין יום לשלושה ימים במטרה לפצח אתגר או לקדם נושא ספציפי. משתתפי ההאקאתון מתחלקים לצוותים קטנים המאפשרים עבודה עצמאית בנושא ההאקאתון. האקאתון כולל גם אלמנט תחרותי בין הצוותים אשר מציגים את התוצאה לכלל המשתתפים. לעיתים מוזמנות להאקאתון קבוצות איכות חיצוניות כגון סטודנטים, מרצים ויועצים אשר מגוונות את האוכלוסיה האורגנית של ההאקאתון. המילה האקאתון מורכבת מ-2 מילים: Hacking (פיצוח) ו Marathon (מרתון) 

מתוך ההאקאתון הראשון ב EY
  • האקאתון חוויית עובד לארגון שלך

מיני האקאתון לחוויית עובד הינו ארוע שיתקיים אצלך בארגון או במתחם המיועד להאקאתון בהשתתפות עד 100 מעובדי הארגון שלך ממגוון תחומים, ניסיון וותק.  

ההאקאתון יתקיים בין השעות 8:30 בבוקר עד 17:30 אחה"צ. השירות כולל הפקה מלאה של ההאקאתון החל מסגירת המתחם, האוכל, הפן הטכנולוגי, התכנים ושילוב מנטורים בכירים המובילים בתחום חוויית עובד בישראל. קיימת אפשרות לשילוב סגל אקדמי וסטודנטים של המכללה למנהל.

הצעה לטיים-ליין למיני האקאתון:

09:00 – 08:30 – התכנסות + ארוחת בוקר

09:15 – 09:00 – דברי פתיחה (דוברים מטעם הארגון)

10:15 – 09:15 – הרצאת פתיחה של מלי אלקובי בנושא חוויית עובד

13:00 – 10:15 – עבודת הקבוצות מול מנטורים מומחים בחוויית עובד

13:40 – 13:00 – ארוחת צהריים

15:30 – 13:40  – סדנת פיטצ' עם הדר אביאל – איך לעמוד מול קהל ולהעביר מסר בצורה מדוייקת  story telling, הסדנא כוללת ליווי מנטורים

17:00 – 15:30 – הצגת הרעיונות של הצוותים

17:30 – 17:00 – התדיינות השופטים והכרזה על הקבוצה המנצחת + חלוקת פרסים

  • נושאים מומלצים לעבודת הצוותים בהאקאתון חוויית עובד
  • התפתחות אישית ומקצועית , יצירתיות וחדשנות מכלל העובדים באופן מובנה

  •  Work hard play hard גבולות ואיזונים, גמישות חדשנית  

  • הכרה והוקרה על המאמץ - פרגון והערכה, פידבק שוטף, משוב הפוך

  • חיבור של בכירים/מנוסים לצעירים באופן מובנה

  • Wellness – הפחתת יושבנות, תזונה, הפסקות אנרגיה נטוורקינג וגיבוש

  • תוצרים אפשריים מההאקאתון
  • חיבור בין מנהלים בכירים ועובדים צעירים בארגון

  • רעיונות חדשניים ופרקטיים שהארגון יכול לישם מחר בבוקר

  • הבנה מעמיקה של רצונות וצרכי העובדים במגוון תחומים הקשורים למוטיבציה, שימור ושביעות רצון בארגון

  • גיבוש, חוויה מיוחדת והשפעה על עתיד הארגון

  • מפיקות ההאקאתון

הדר אביאל מעבירה את פינת החדשנות והטכנולוגיה בקשת, מלמדת במועדון היזמות של הבינתחומי, מתמחה בהעברה, חידוד מסרים ועמידה מול קהל, מנטורית במספר תוכניות התומכות ביזמות לדוגמא: בוגרי חיל האוויר, 669, HUB אילת, מחשבה לטובה ,קהילת ה sportech ומפיקה פרויקטים התומכים בחדשנות.

מלי אלקובי מחברת הספר גיבורי-על והורמונים ומפתחת שיטת "שדה התעופה", היא בוגרת לימודי תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בפסיכולוגיה ארגונית ומשאבי אנוש באוניברסיטת מקווארי באוסטרליה, ובעלת ידע ייחודי בתחום פתרונות איזון בין עבודה לחיים פרטיים במקומות עבודה. מלי יסדה את חברת דינמיקס, החברה החלוצה בישראל המתמחה בייעוץ לארגונים בתחום האיזון בין העבודה לחיים הפרטיים.

  • נבחרת המנטורים/יות

במהלך ההאקאתון ילוו את הצוותים מנטורים/יות מובילים ובכירים ממגוון סקטורים במשק הישראלי כאשר לכולם מכנה משותף אחד. כולם אלופי העולם בחוויית עובד, חדשנות והכנת פיטצ'. המנטורים/יות מביאים את ניסיונם בתחום אל תוך תהליך החשיבה וגיבוש הרעיונות במטרה להביא את הצוותים לשלב ההצגה עם כל הידע הנדרש ומוכנות להצגה.

מנטורים/יות בתחום חוויית עובד (בתיאום מראש ועל בסיס זמינות):

גלית קון, מנהלת משאבי אנוש בכירה בחברת
F5 Networks ( Israel) Ltd. מובילה את כל מערך משאבי האנוש בסניף הפיתוח בישראל המונה 230 עובדים. לגלית ניסיון של כ-15 שנה בחברות גלובליות והובלת תהליכים משלב הגיוס דרך תפעול, מדידת ביצועים, פיתוח ארגוני, למידה ועוד.

פזית קליר, יועצת ארגונית בכירה, מומחית בפיתוח מנהיגות, ניהול משאבי אנוש וניהול טאלנט. בתפקידה האחרון כסמנכ"ל משאבי אנוש ב AIG ישראל, הובילה והטמיעה אסטרטגיה ומדיניות משאבי אנוש וניהלה תהליכי שינוי בסביבה מורכבת. בעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנים בתפקידי משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בכירים בחברות מגוונות גלובליות  ולוקאליות כגון סלקום, Surecomp ושרתון ישראל.

עדי בילדנר, סמנכ"ל משאבי אנוש ב ECI Telecom.

החל את הקריירה שלו במשאבי אנוש מלפני יותר מ 30 שנה. מורה דרך לרבים מקהילת משאבי אנוש בתחומים של הובלת שינוי, פיתוח מנהיגות, הטמעת תפיסות ניהול חדשניות ועוד. לפני שהצטרף ל ECI החזיק במספר משרות בכירות בארגונים מובילים כגון HP  ו Indigo.

חגית מלול, יועצת ארגונית בכירה, מאמנת אישית ומרצה בתחום של מנהיגות חדשנית. בעבר שימשה כמנהלת תחום משאבי אנוש בארגונים גלובאליים כגון אמדוקס, נוקיה, סימנס ו-eBay. בהמשך ניהלה את תחום החדשנות ב eBay ישראל וצוותי חדשנות טכנולוגיים.

אתי רוזנברג, מנהלת המחלקה לתכנון ומדיניות בסיעוד, בשירותי בריאות כללית המונה כ-11,000 אחיות ואחים. בעבר אחות ראשית בבית החולים בילינסון ובמחוז תל אביב בעלת תואר שני במינהל מערכות בריאות, בוגרת תכנית הרווארד לנשים בכירות במערכת הבריאות, חוקרת ומלמדת ניהול, גיוס ושימור עובדים. חברה בוועדות הפועלות בתחומי בריאות נשים, רפואה מותאמת מגדר ופוריות.

מנטורים/יות בתחום החדשנות והפיטצ' (בתיאום מראש ועל בסיס זמינות):

יונתן לוי, מנהל מוצר בכיר ומומחה לחווית משתמש. בעשור האחרון בנה מוצרים מצליחים עבור סטארט-אפים ותאגידים במגוון רחב של תעשיות, ביניהם רשתות חברתיות, מסחר אלקטרוני, מערכות סייבר ואפליקציות תקשורת. לאחרונה פרסם יונתן ספר שנקרא "הרעיונות האחרים: אמנות, מוצרים טכנולוגיים והשכל היצירתי" בו הוא חוקר תנאי חוסר וודאות ככלי מעצים לחשיבה חדשנית. יונתן מרצה בכנסים ומעביר סדנאות, במטרה להוביל אנשים להישגים יוצאי דופן.

ארי מנור, מנכ"ל חברת הייעוץ העסקי ZOOZ ומייסד מיזם המידע הרפואי CureFacts. מומחה בנושאי אסטרטגיה, שיווק, ניהול, חדשנות ויצירתיות. ליווה וסייע לתהליכי אסטרטגיה וחדשנות בלמעלה מ-300 ארגונים בארץ ובעולם, לרבות בגוגל, eBay, אינטל, התעשייה האווירית ועוד. בעבר מרצה לניהול חדשנות בתוכנית eMBA באוניברסיטה העברית ובתוכנית הבינלאומית במרכז הבינתחומי הרצליה, מנכ"ל חברת SIT (חשיבה המצאתית לעסקים). בעל תואר שני בגנטיקה (התוכנית הבין-תחומית לטיפוח מצויינות, אוניברסיטת תל-אביב).

​© 2014 by Dynamix - Work Life Balance.

  All rights reserved.