דור ה-Y ודור ה-Z / הרצאה וסדנא

מסורתיים / בייבי בומרס / דור X / דור Y / דור Z / פערי דורות בעבודה / שימור עובדים / ניהול אפקטיבי

לראשונה בשוק העבודה 4 דורות צריכים להסתדר ביחד. עובדי דור ה-Y (ילידי שנת 1977-1994), התופסים נפח מרשים של 38% משוק העבודה היום בישראל, שונים באופן בו הם מתעדפים את סדרי העדיפויות שלהם בחיים. כמו כן הם זקוקים ליותר מנטורינג ואימון מהמנהלים שלהם, להמון פידבקים ותשומת לב, ולסביבת עבודה טכנולוגית ואינטראקטיבית שתאפשר קידום מהיר ושיתוף של ידע ומשימות. מנהלים השייכים לדור ה-X (ילידי 1965-1976), הבייבי בומרס (1946-1965) והמסורתיים (1928-1945) מתוסכלים מפערים אלה ולעיתים מתרגמים את השונות של עובדי ה-Y לחוסר מחויבות ומקצועיות בעבודה. המוצרים של דינמיקס מעניקים רקע תיאורטי ומעשי לגישור הפערים ומציעים פתרונות לעבודה בשיתוף פעולה, הגדלת התפוקה ושימור העובדים והמנהלים בארגון. כל הפתרונות של דינמיקס מבוססים על מחקר דור ה-Y בשוק העבודה הישראלי אשר נערך על ידי דינמיקס בשיתוף חברת תמורות ועל מחקרים רב לאומיים בתחום.

  • הרצאה: לצמצם את פער הדורות, עוברים שלב לדור ה-Y וה-Z

הרצאה אינטראקטיבית ומרתקת בנושא ניהול, גיוס ופיתוח אסטרטגית שימור ואטרקטיביות לדור ה-Z ודור ה-Y.

דור ה-Y  ילידי 1990-1994 מהוים 40% משוק העבודה,  ודור ה-Z  ילידי 1995-2005 מגיעים לעבודה ממש בקרוב.

  • סקירה קצרה על פערי הדורות בין דור ה X, Y, Z

  • המאפיינים הבולטים של דור ה-Y וה-Z  מבחינת ערכים התנהגויות והנעה

  • רכישת ידע עדכני לגבי הטכנולוגיות והכלים החדשים שדור ה-Z  משתמש בהם על מנת לתקשר ולהתנהל ברשת

  • ידע עדכני לגבי החברות המובילות בעולם בניהול גיוס ואטרקטיביות לדור ה-Y וה-Z

  • המודל לניהול דור ה-Y וה-Z - אסטרטגיית TVP- Talent Value Proposition

    • איך גוגל הפכה להיות מקום ראשון באתר glass-door ב2015?

    • איך זאפוס חברה שמוכרת נעליים מעניקה לעובדים תחושת משמעות בעבודה?

    • מה גרם לסטארבקס להיות חברה מובילה לצעירים בארה"ב?

    • מדוע חברת באפר – מתחום המדיה החברתית מפרסמת את המשכורות של כל העובדים באתר שלהם?

    • עשה ואל תעשה בתהליכי הניהול הגיוס והפיתוח של דור ה-Z

  • דוגמאות לארגונים שיישמו בהצלחה אסטרטגיית TVP Best Practices

 

  • סדנא: עוברים שלב לדור ה-Y וה-Z

סדנא אינטראקטיבית ומרתקת בנושא ניהול, גיוס ופיתוח אסטרטגית שימור ואטרקטיביות לדור ה-Z ודור ה-Y.

דור ה-Y ילידי 1977-1994 מהוים 40% משוק העבודה,  ודור ה-Z  ילידי 1995-2005 מגיעים לעבודה ממש בקרוב.

הסדנא מעניקה סקירה קצרה על פערי הדורות בשוק העבודה ועל התמורות המשפיעות על סגנון הניהול והמנהיגות בארגונים, ומעניקה רקע תיאורטי ומעשי לגשר על הפערים על מנת לעבוד בשיתוף פעולה, להגדיל תפוקה ולשמר את העובדים והמנהלים בארגון.

הסדנא כוללת תרגילים וסימולציות אינטראקטיביות

 

אורך הסדנא: מפגש אחד בין השעות 9:00-15:30

מס' משתתפים: עד 20

 

מטרות

  • העמקת הידע והתובנות לגבי כל אחד מהדורות פוקוס על דור ה-Y ודור ה-Z

  • רכישת ידע עדכני לגבי הטכנולוגיות והכלים החדשים שדור ה-Z משתמש בהם על מנת לתקשר ולהתנהל ברשת

  • רכישת ידע עדכני לגבי החברות המובילות בעולם בניהול גיוס ואטרקטיביות לדור ה-Y וה-Z

  • קבלת כלים לתקשורת טובה יותר עם דורות שונים כך שניתן  להגדיל תפוקה ולשמר את העובדים בארגון

 

סילאבוס

  • סקירת הפערים המשמעותיים בין דור X, Y, Z

  • המאפיינים הבולטים של דור ה-Y וה-Z מבחינת ערכים התנהגויות  והנעה

  • ה Business Case - למה כדאי ללמוד לעבוד ולהבין את דור ה-Y  ודור ה-Z

  • תרגיל סימולציה

  • המודל לניהול דור ה-Z וה-Y - אסטרטגיית TVP- Talent Value Proposition

    • שקיפות ואמון

    • יצירת ערך ייחודי

    • אינטראקצייה והקשבה

    • יצירתיות וחשיבה פורצת דרך

  • דוגמאות לארגונים שיישמו בהצלחה אסטרטגיית best practices  TVP:

    • איך גוגל הפכה להיות מקום ראשון באתר של glass-door ב2015?

    • איך זאפוס חברה שמוכרת נעליים מעניקה לעובדים תחושת משמעות בעבודה?

    • מה גרם לסטארבקס להיות חברה מובילה לצעירים בארה"ב?

    • מדוע חברת באפר – מתחום המדיה החברתית מפרסמת את המשכורות של כל העובדים באתר שלהם?

  • עשה ואל תעשה בתהליכי הניהול הגיוס והפיתוח של דור ה Z

  • דיון קבוצתי לגבי הכלים הפרקטיים לשינוי

​© 2014 by Dynamix - Work Life Balance.

  All rights reserved.